Avatar billede sbp Nybegynder
01. januar 2012 - 20:55 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Genveje i stedet for biblioteker !!!

Jeg har på fornemmelsen af jeg har fået en eller anden form for virus.
Min AVG finder dog ikke noget.

Problem:

Alle biblioteker på mine 3 eksterne harddiske er lavet om til genveje i stedet for alm. biblioteker.
Jeg kan se at der stadig ligger en masse data på dem, da de er fyldt godt op. Jeg kan bare ikke få fat i dem.

Er der nogen der har en løsning ?

Mvh.
Søren
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2012 - 21:06 #1
Hvor peger genvejen hen?
Avatar billede sbp Nybegynder
01. januar 2012 - 21:15 #2
%windir%\system32\cmd.exe /c "start %cd%RECYCLER\470a1245.exe &&%windir%\explorer.exe %cd%Back up
Avatar billede sbp Nybegynder
01. januar 2012 - 21:19 #3
Altså biblioteker hedder "Back-Up"
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2012 - 22:15 #4
Genvejen er til skraldespanden, så de er slettet.
Avatar billede sbp Nybegynder
01. januar 2012 - 22:30 #5
Kan man ikke ændre adressen ?

Jeg kan jo se at disken er fyldt op, så dataerne må jo ligge der et sted ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2012 - 22:38 #6
Kig din papirkurv?
02. januar 2012 - 07:10 #7
Generelt:
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/sbp [b](Point ude: 570 ?)]/b]
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede sbp Nybegynder
02. januar 2012 - 10:36 #8
Der ligger ikke noget i papirkurven.

Jeg kører Windows XP
02. januar 2012 - 17:10 #9
...mine 3 eksterne harddiske ... - er det OGSÅ sådan set på en ANDEN PC ?
Avatar billede sbp Nybegynder
03. januar 2012 - 01:02 #10
Ja.
Jeg har prøvet at sætte alle tre eksterne HD til andre computere og det er desværre det samme !!!
03. januar 2012 - 19:38 #11
Psssst:

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/sbp (Point ude: 570 ?)
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

(Så skal du ikke forvente at 'vi' gider hjælpe dig... - har du fået vide før...)
Avatar billede sbp Nybegynder
04. januar 2012 - 23:50 #12
Psssttt.

Så er den vist klaret :-)
Jeg undskylder min udvidenhed vedr. "Eksperten".
Men jeg kan se at der er vist andre end mig det volder lidt problemer, at få lukket spørgsmålene ordentligt.

Jeg er ikke helt med på det der pointgivning, men det er sikkert spændende.

Håber hermed at hjælpen er på vej :-)
Avatar billede sbp Nybegynder
04. januar 2012 - 23:58 #13
tak for hjælpen