Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2012 - 18:47 Der er 5 kommentarer

MacBook Pro 15¨

Nu har jeg i 4 dage kigget på min ellers så fede Macbook pro, det eneste jeg gjorte var at genstarte
Og nu har jeg bare en grå skærm med Apple logoet og en dims der snurre rundt i bunden af logoet, lige meget hvad jeg gør sker der intet...
Købte den godt nok brugt....

Vil det hjælpe at købe et Nyt OS x styresystem (snow leopard) ?

Vil maskinen selv finde ud af når jeg sætter disken i?

Eller den bare gået i vinterhi og kan ikke reddes

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede chrisser1234 Nybegynder
01. januar 2012 - 20:15 #1
ja, hvis dit dvd drev virker så kan købe en snowleopard disk hos en apple foratning eller på ebay (eller downloade en dmg og brænde den til en dual layer dvd, fordi jeg syntes de er lidt dyrt) og geninstallere din macbook. det skete nemlig også for min ibook g4
Avatar billede chrisser1234 Nybegynder
01. januar 2012 - 20:15 #2
jeg mangler nok lige et ord :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
01. januar 2012 - 20:35 #3
men den virkede, da du købte den? hvorfor så ikke bare indlæse din backup?
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2012 - 23:10 #4
Jamen jeg kan jo slet ikke få den igang der står bare der med grå skærm med apple logoet og et lille tegn der snurre rundt....og nej jeg har ikke backup.
Avatar billede chrisser1234 Nybegynder
10. januar 2012 - 20:49 #5
ja. men når man har dvd`en skal man holde c knappen inde også skulle den meget gerne starte op
PS. man kan også indstallere windows på den :-)