Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
01. januar 2012 - 11:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Holder "Mask My IP" Hackere ude ?

http://www.alt-til-windows.dk/?MaskMyIP/?Sikkerhed/Programmer/1365

Holder "Mask My IP" Hackere ude, som det fortælles ?

Hvad han I ellers sige om programmet ?

Gode / dårlige ting ...

Mvh Ikke-Ekspert

God 1. Januar 2012 til jer ...

;-)
Avatar billede claes57 Ekspert
01. januar 2012 - 11:20 #1
men du er på vej med 10 indlæg på fora om programmet for at spare 30$ (172kr) ?

Reelt - du vælger at skjule din ip for alm virksomheder på nettet, og til gengæld kører al din trafik gennem 'MaskMyIP'. De ved så alt om dig, og kan sælge oplysningerne. Ved du fx noget om, hvem der står bag, hvilket land de kommer fra, hvilken lovgivning der gælder?
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2012 - 11:30 #2
hide my ip

http://www.easy-hide-ip.com/

der findes indtil mange af dem - nogen koster penge

men hvis du absolut skal se et klip fra en boksekamp eller hvad det nu er er det jo rigtigt godt lige at slå den over så tv sverige tror du sidder derovre

bruger temwiever går det jo også via deres server der registrerer di i hoved og rø.

m.v.h
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
01. januar 2012 - 11:55 #3
Hvad dælen mener du claes57? Jeg er ikke ude på at spare penge ...
;-) Men OK - Har du en gratis licens kode, da ?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. januar 2012 - 12:19 #4
du har ikke selv læst på sitet?
"For people who haven't got a website or blog:
Write a review of Mask My IP (see General requirements of the review mentioned above), post it on no less than 10 public forums or communities and send us those links to the review at support@mask-myip.com with subject "Free License". We will send you a Free License within 10 business days after verification."
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
01. januar 2012 - 12:41 #5
Nåååh - Men det gider jeg nu ikke ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
01. januar 2012 - 18:43 #6
Nåh, men kom med "points-svar" ...
Avatar billede claes57 Ekspert
01. januar 2012 - 20:28 #7
bare hold mig ude...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
01. januar 2012 - 21:00 #8
OK ....
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2012 - 07:38 #9
ok