Avatar billede KLAUSFAGERLUND Nybegynder
31. december 2011 - 15:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sikring af front-end

Hej jeg har sidet og lavet en database i access 2010 og delt den i en front- og en bak-end lat kode på bak-end.
men hvordan låser jeg kodningen af front-end så brugerene kun kan indsætte data i formular og se resultaterne i raporterne og ikke andet.
i 2007 er der en måde at lave en mde fil på
men hvordan gør jeg i 2010 vertionen
Avatar billede KLAUSFAGERLUND Nybegynder
01. januar 2012 - 11:37 #2
Tak for hjælpen

Er der en mode hvor jeg kun har formular og rapporter i front end
Avatar billede terry Ekspert
01. januar 2012 - 12:01 #3
"Er der en mode hvor jeg kun har formular og rapporter i front end"
Normally you would only have tables in back-end, what else do you want to have in the back-end?
Avatar billede KLAUSFAGERLUND Nybegynder
01. januar 2012 - 12:08 #4
Jeg ville gerne gemme mine forespørgsler. da jeg kan se at de stadig kan pille i dem
Avatar billede terry Ekspert
01. januar 2012 - 12:43 #5
I'm not aware that you can have queries in the back-end.

You could hide the queries or maybe even create them in code when needed and delete when finished.
Avatar billede terry Ekspert
02. januar 2012 - 09:27 #6
thanks