Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
05. august 2001 - 18:25 Der er 12 kommentarer og
5 løsninger

http://www.mthoens.subnet.dk/

Ømm hvad syntes I om http://www.mthoens.subnet.dk/ ... *LoL*
Avatar billede husi Nybegynder
05. august 2001 - 18:28 #1
Dårligt design..

Ingen grafik

Man kan se du ikk rigtig har styr på html, asp, php

Ingen vil bruge dig da din side ikke er pæn!

5@13
Avatar billede realone Nybegynder
05. august 2001 - 18:29 #2
Øøøhm.. Fin struktur, og blå baggrund og rød tekst passer bare SÅ godt sammen ;o)
Til gengæld er priserne rimelige.. *gg*
</RealOne>
Avatar billede avlund Nybegynder
05. august 2001 - 18:29 #3
Designmæssigt er den vel omtrent lige så professionel som, tjaeh, f.eks. http://www.onlyteens.subs.dk/ .
Avatar billede husi Nybegynder
05. august 2001 - 18:30 #4
jeg tror jeg bestiller 1 logo for 5kr og ser hvad jeg får

:)
Avatar billede realone Nybegynder
05. august 2001 - 18:32 #5
Men den er dog ikke lige så grim som www.darude.subnet.dk .. ;o)
</RealOne>
Avatar billede fro Nybegynder
05. august 2001 - 18:45 #6
Total fed side!!!

Jeg har ALDRIG set noget bedre!!!!

13@13

:o)
Avatar billede lala-joker Nybegynder
05. august 2001 - 18:47 #7
morten desværre tror jeg ikke du for særlig mange kunder via den hjemmeside du har lavet der !!
lav hellere noget med lidt federe grafik og lig det på et DK domæne !
lav noget ordenlig t det er mit tråd folk tror jo de får en blå firkant hvis de bestiller et logo af dig for 6 kr.
du skal skrive hvad du kan hvad du udvikler dine loger osv. i !
skriv lidt fakta !
du skal give nogle eksempler som du har lavet ( det bedste du har lavet )
og giv kunden et godt indtryk af din side så de får lyst til at købe igen !
køb evt. photshop eller prøv deres trial version på www.adobe.com
det er mit råd prøv at følge det så kan det være det bliver til noget !
skriv også dit tlf. nr så kunden er sikker i sin sag.

og sæt den lidt pænere op altså med tabeller osv. lav din side mere overskuelig og nogle lidt federe farver ikke de der standart !
Avatar billede bbs Nybegynder
05. august 2001 - 18:50 #8
Godt initiativ!
Når du ved at du er dårlig, at du så ikke tager mange penge for det!

Thumbs up!
Avatar billede lala-joker Nybegynder
05. august 2001 - 18:59 #9
mange penge ?
6 kr. er ikke mange penge for et banner !
hvis jeg skulle lave et ville jeg hvis det skulle være i penge iværtfald have en 50 for det !
nu er jeg heller ikke så nærig men logoet bliver prof hvis man gider at lave det ordentligt !
Avatar billede bbs Nybegynder
05. august 2001 - 19:00 #10
lala-joker->
Hvis det er mit svar du kommenterer til, så læs det venligst igennem igen!
Avatar billede avlund Nybegynder
05. august 2001 - 19:22 #11
Hvorfor er ALLE subnet.dk sider grimme stort set uden undtagelse...
Avatar billede realone Nybegynder
05. august 2001 - 19:26 #12
avlund --- Nok pga. at alle stort set uden undtagelse bruger deres standardeditor med linie for linie med kun en ting på hver linie..
Så bliver alle sider ens..  ;o)
</RealOne>
Avatar billede eflow Nybegynder
05. august 2001 - 20:09 #13
jeps.....og samme klamme bg....adddd....hvor er den side klam....
Avatar billede avlund Nybegynder
05. august 2001 - 20:35 #14
PS, for resten, dem af jer der har lagt svar i det her spm skal ikke regne med at få et eneste point ud af det, med mindre Morten vil forsøge at modbevise mig. Tag at kig på hans 309-points-portfolie, så ved i hvorfor.
Avatar billede eflow Nybegynder
05. august 2001 - 21:01 #15
totalt klamt...
Avatar billede krab Praktikant
06. august 2001 - 01:04 #16
Jeg troede jegvar gårlig til at lave hjemmesider, også så jeg det her, så kom jeg på andre tanker.
www.friserverplads.dk/coolkrazz
Avatar billede lala-joker Nybegynder
06. august 2001 - 14:48 #17
hmm avlund hva snakker du om alle subnet sider er sq da ik grimme der findes helt vildt mangefede !

www.rthuls.subnet.dk
f.eks. !