Avatar billede set Nybegynder
30. december 2011 - 21:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mail program tilmin incredible S telefon

jeg har fået en ny telefon og opsat det medfølgende mailprogram.
men når jeg modtager mails med vedhæftet fil i html format bliver filen lavet om til winmail(dat) og kan derfor ikke læses.
jeg har forsøgt at få hjælp hos HTC men de kan ikke hjælpe.
findes der et mailprogram til min andoid telefon som også kan læse vedhæftede filer uanset hvilket format.
håber at få hjælp denne vej.
Godt nytår.
Avatar billede pstidsen Novice
30. december 2011 - 21:25 #1
prøv windows live?
Avatar billede set Nybegynder
30. december 2011 - 22:40 #2
det jeg skal bruge er et program til pop3 mail, idet jeg ikke har nogen gmail/hotmail eller lignende.
det må gerne være i stil med evt. outlook og de funktioner der findes der.
Avatar billede pstidsen Novice
30. december 2011 - 22:55 #3
Windows Live kan også opsættes med POP3 - i hvert fald på computeren.
Avatar billede set Nybegynder
30. december 2011 - 23:46 #4
fandt løsningen.
filen var sendt i rtf format som bliver ændret til html i mitmailprogram på computeren, på telefonen bliver den ændret til winmail(dat).
jeg har prøvesendt en mail med en html fil vedhæftet til telefonen og denne kunne godt læses.
så jeg lukker spørgsmålet.