Avatar billede madsen72 Nybegynder
30. december 2011 - 18:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

I-POD

Hejsa...

Er altså desværre urimelig dårlig til at vælge kategori - håber jeg har fået placeret mit spørgsmål korrekt...

Jeg har oprettet en apple-id, som mine drenge kan bruge, når de vil downloade gratis spil på deres nye ipods. jeg er dog temmelig nervøs for at de lige pludselig får trykket sig frem til at have købt en masse dyre spil... Kan jeg på nogen måde sætte en max på kontoen, så der max kan hæves f.eks. 100 kr.?

Mvh
Jette
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2011 - 19:00 #1
Det lyder som om det godt kan lade sig gøre, men jeg har ingen erfaring med det. Det er muligt at oprette en konto uden kreditkort tilknyttet, og du kan have en konto med et rådighedsbeløb. Her er et par links:

http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=da_DK

http://www.apple.com/dk/itunes/how-to/index.html#store-giftcertificates

Måske er der nogle andre der kan komme med nogle supplerende råd.
Avatar billede madsen72 Nybegynder
30. december 2011 - 20:44 #2
Super - tak for det :) Hvordan er det så lige at jeg giver dig point?? :)
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2011 - 22:13 #3
Jeg samler ikke point, så du lægger selv et "svar" (i stedet for en "kommentar", du kan se valgmulighederne lige under "Skriv et indlæg"), og så kan du give dig selv point på dette svar bagefter for at lukke tråden.
Avatar billede madsen72 Nybegynder
30. december 2011 - 22:21 #4
Jamen så takker jeg mange gange :) Når man som mig er total novice indenfor elektronik/it, så skal der nok blive brug for pointene en anden gang :)

godt nytår...
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2011 - 22:46 #5
Tak, i lige måde. :)