Avatar billede jeppe3506 Nybegynder
30. december 2011 - 11:49 Der er 3 kommentarer

ps3 downloadet spil

lige nu har jeg en låne ps3 mens min rigtige ps3 er til reparation jeg er igang med at downloade et spil, men jeg ved ikke om jeg kan downloade detigen på min ps3 som jeg snart for tilbage fra reparation, jeg har brugt en redeem code til at kunne downloade spillet
(hvis jeg kan downloade det igen, må i gerne skrive hvordan man gør det)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2011 - 12:43 #1
Jeg mener bestemt det bliver linket til din konto, så det du har redeemet blot skal hentes igen, hvilket vil ske helt automatisk når du prøver at starte det igen, efter du har fået din ps3 tilbage.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2011 - 12:43 #2
Kan dog ikke finde noget på skrift om det.
Avatar billede jeppe3506 Nybegynder
30. december 2011 - 14:01 #3
ok tak