Avatar billede myzze83 Nybegynder
30. december 2011 - 07:09 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

grafikkort

hejsa :D

min computer lukkede helt ned i går, kan ikke starte den op igen.

mit grafikkort larmer helt vildt meget pg min blæser på cpu fungerer ikke..

er mit grafikkort mon brændt af??

hvis jeg fjerner grafikkortet larmer min com ikke, ser ud til at starte op ...

nogen der har nogen ideer?

venlig hilsen

myzze
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2011 - 07:54 #1
lån et andet graffikkort og prøv

m.v.h
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2011 - 11:23 #2
Køling af grafik kort skal da ikke være betinget af at psu køling kører. Den skal da have sit eget system som køler dette ned.
Og hvorfor virker blæser i psu ikke?
Har du tjekket om der er sikring af blæser, og at din pc ikke trænger til en kraftig rengøring?
Avatar billede clauska Juniormester
30. december 2011 - 12:46 #3
Når du fjerne grafikkortet, starter den op som den skal eller hvad sker der, du er nød til at komme med en mere specifik beskrivelse, at den ser ud til at starte er for generelt.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2011 - 14:12 #4
læg mærke til vi andre bruger kommentar

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-3

man opretter som kommentar
man svarer med kommentar indtil spørger beder dig lægge et svar han accepterer
det er der ikke lavet om på
men forbudt er det ikke
desværre vil mage ikke gå ind i et spørgsmål der er ved ablive lukket

grå  - et spørgsmål
gul  - er ved at lukke
grøn  - er lukket
Avatar billede clauska Juniormester
30. december 2011 - 19:06 #5
min fejl
Avatar billede myzze83 Nybegynder
30. december 2011 - 20:50 #6
har fået testet mit grafikkort - det virker fint, jeg kan slet ikke starte com op - blæserne på grafikkortet larmer vildt meget, blæseren på cpuén fungerer slet ikke.
Det lugtede en smule brændt i går, så tror desværre det er bundkortet der er røget, det er ellers kun et halvt år gammel..

nogen der har andre ideer?
Avatar billede clauska Juniormester
30. december 2011 - 22:01 #7
Du kan evt. prøve at tage rammene ud af maskinen og bipper den ikke når du har taget dem ud, så er bundkortet færdigt.

Hurtig måde at teste det på.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2011 - 07:40 #8
enten køber du en nyt kort eller får det gamle testet for fejl
kan det beatle sig ????

http://www.computerplanet.dk/service/

199,- kr

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2011 - 07:40 #9
betale sig
Avatar billede myzze83 Nybegynder
01. januar 2012 - 17:21 #10
hmm ved det ikke helt, måske jeg sender det retur.... tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2012 - 07:42 #11
ok