Avatar billede kaw89 Nybegynder
30. december 2011 - 01:35 Der er 4 kommentarer

NVIDIA fejl

hej.

jeg har fået mig et stort program med mit NVIDIA GeForce GT 230
når jeg skal spille medal of honor 2010 skriver den :

DX9 Device creation failed, connot continue.

får 3-4mdr siden gik min pc ned pga. en masse malware som havde stået min pc helt ud , jeg fik så installerede windows 7 ultimate på istedet for mit gamle vista og nu er der rigtig mange fejl på min computer , bla. :

Windows har stoppet enheden, da den har rapporteret fejl. (Kode 43)

hilsen kasper
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. december 2011 - 08:46 #1
Kør slim drive den henter alle driverne.
http://kortlink.dk/cnet/a6cc
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2011 - 11:00 #2
Vær dog opmærksom på at slimdrivers nogen gange henter gamle drivere...
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2011 - 11:27 #3
#2 Har også erfaret at den finder drivere der fungerer dårligere end den driver der er installeret.
Om det så er en nyere eller ældre driver den finder har jeg ikke gået op i, men man kan altid i enhedhåndteringen annulere den sidst installerede driver og gå tilbage til den du brugte før.
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. december 2011 - 15:26 #4
Som John skriver er der nogle gange gamle drivere men i de tilfælde har slimdrive meddelt at du kører med en driver der er nyere vil du installere alligevel??