Avatar billede AntonAKH Nybegynder
29. december 2011 - 13:15 Der er 1 kommentar

Magento ekspert søges

Hej alle!

Det er sådan at jeg står og skal bruge en Magento ekspert til opbygning af flere webshops under samme adminpanel.

Løn er selvfølgelig indforstået, men eftersom jeg er studerende+iværksætter bliver det ikke noget helt overdrevet. Men det kan vi altid snakke om!

Jeg har allerede en webshop i Prestashop, som derfor skal laves i et Magentosystem i stedet. Derudover skal flere små webshops oprettes, så alle ordrer ligger under samme adminpanel.

Da jeg ikke har meget forstand på Magento har jeg brug for en kickstart af en nørd, med henblik på senere hen at kunne klare mig selv (mest muligt).

Umiddelbart tænker jeg, at der kun skal oprettes to webshops til start (den jeg har i forvejen som Magento + en ny).
Derefter burde det være muligt for mig at kunne "kopiere" den process så jeg selv kan oprette flere senere hen.

Jeg bruger i forvejen Surftown til min Prestashop webshop, og der skal en del til at overtale mig fra at skifte udbyder (pga. besvær mm.). Samtidig er jeg meget tilfreds med dem.
Derfor skal siderne helst kunne oprettes på en Surftown VPS server, hvilket jeg også skal bruge noget hjælp til - eftersom det ikke er noget jeg har prøvet før.

Siderne skal kunne lave one-page-checkout, at man ikke behøver bruger for at købe og lignende smarte ting og sager.
Derudover må de gerne have nogenlunde unikke designs. Dette betyder ikke at alt nødvendigvis skal laves fra bunden, men små rettelser af templates er nødvendigt.

Og sidst men ikke mindst vil jeg gerne have en smule undervisning i Magento, og hvordan jeg kan klare mig selv fremover. Ikke et kursus, bare et par timers guiding :)

Jeg vil ikke uddybe mere her, men gerne over mail/skype/telefon eller lignende.

Derfor må i meget gerne smide jeres numre, adresser eller brugernavne hvis det er noget i er interesseret i. Eller priser hvis i er aggressive :)

Tak på forhånd!
Avatar billede AntonAKH Nybegynder
30. december 2011 - 10:56 #1
bump