Avatar billede cjonassen Nybegynder
28. december 2011 - 21:31 Der er 4 kommentarer

Recovery

Hej har en HP G62.

Jeg forsøgte at gendanne min computer til fabriksindstillinger.

Jeg har slettet nogle installationer i Kontrolpanel - Uninstall. Inkl. nogle fra HP og Windows.

Nu starter jeg min computer og trykker F11 for systemgendannelse. Den når til ca. 13% og skriver så:
- Recovery Manager kunne ikke gendanne din computer vha. fabriksbilledet. Kontakt venligst HP Support. Fejlkode: 0xe0ef0003

Har ikke min Windows Cd længere men har dog produktnøglen.

Hvad kan jeg gøre???
Avatar billede Snupti Nybegynder
28. december 2011 - 21:46 #1
Har lige prøvet det samme, og ende med jeg måtte få fat i en windows cd for at få det til at virke igen. brugte en del tid på at gendanne mm, uden held. så tror desværre kun du har muligheden at kører det fra en Windows cd. Dennis
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2011 - 22:43 #2
Du låner, eller kopier en windows magen til den som lå på computeren og installerer den. Det er lovligt , når du har en nøgle. Og så slipper du oven i købet for hvad der måtte ligge af prøveprogrammer og andet skrammel, fra recovedry installationen.
Bare sørg for først at formatere den partition du vil installere på. Det gør du ved at vælge manuel installation.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2011 - 14:18 #3
Jeg afmelder spørgsmålet.
Avatar billede Snupti Nybegynder
09. januar 2012 - 05:22 #4
samme her