Avatar billede heeweb Nybegynder
28. december 2011 - 21:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

RV220W

Har lige købt en Cisco RV220W.

men jeg kan ikke få den til at køre trafik igen den ude fra. jeg har web og mailserver. men kan ikke få den til at palle inden på den inter ip køre kun ipv4.

det er som at den køre at på den eine start sige på port 80. som om der ikke er ip look back i den.

håber at i kan hjælpe mig.

Hilsen
Stefan
Avatar billede DHNepsupport Nybegynder
12. februar 2012 - 13:58 #1
gå ind i firewall advance settings og lav en coustom service

tryk add skriv en navn vælg tcp eller udp

80 for web tryk save tryk acess rules tryk add rule vælg den du lave i coustom service Action: alow
og Send to Local Server (DNAT IP): vælg den lokale ip du har web serveren på ex 192.168.0.230 tryk save vola så skulle det virke

Hilsen Dannie H Nissen
Avatar billede heeweb Nybegynder
20. februar 2012 - 13:35 #2
Hej Dannie.

jeg kan stadig ikke få det til at vikke.

min bruge kan godt gå på min webserver ude fra.

men jeg kan ikke selv ses de domain jeg hoster på min linge.

Hilsen
Stefan Meller
Avatar billede DHNepsupport Nybegynder
22. februar 2012 - 18:24 #3
bruger du gratids dns til dine domæner ??

du kan osse ringe til mig se mit tlf nr på

http://www.epsupport.dk

hilsen Dannie
Avatar billede jkjaers Nybegynder
10. juni 2012 - 10:30 #4
Jeg har samme problem med min RV220W.

Mine to hjemmesider kan fint tilgås når jeg ikke er på lokalt.
Jeg kan tilgå min Synology-server hvor siderne ligger uden problemer på den lokale IP.adresse med portnummer efterfølgende 192.168.1.X:5000

En kammerat mente det var et firmware issue, men denne er opgraderet til nyeste version: 1.0.3.5

Forslag modtages gerne :-)
Avatar billede DHNepsupport Nybegynder
10. juni 2012 - 11:51 #5
bruger du gratids dns ??

du skal gå i Access Rules og ad de porte der skal være åbne

hilsen Dannie
Avatar billede heeweb Nybegynder
10. juni 2012 - 12:48 #6
jeg kan godt ses det ude fra. men ikke på mit local netværk...

så det er ip-lock back som ikke vikke i den.
Avatar billede jkjaers Nybegynder
10. juni 2012 - 13:04 #7
Jeg er enig i at det ikke er et problem der relaterer sig til DNS-registreringen, da det også her virker fint fra alle andre maskiner end netop dem på lokalnetværket.

Min kammerat med samme router fik løst sit problem, så jeg må lige ud at lure lidt i hans konfig.
Avatar billede heeweb Nybegynder
28. oktober 2012 - 21:19 #8
har selv fundet hvordan man gøre.

ses foto

http://www.heeweb.dk/rv220w.jpg