Avatar billede sra Nybegynder
28. december 2011 - 20:29 Der er 3 kommentarer

BeoVision 10 - vælge PC (VGA)

Jeg har koblet en computer til VGA indgangen på et BeoVision 10 fjernsyn.

Det er da godt nok det mest ikke-brugervenlige fjernsyn jeg nogensinde har oplevet. Jeg er meget skuffet over B&O.

Er der nogen af jer, der kan finde ud af at vælge VGA indgangen? Jeg har en Beo4 fjernbetjening.

Jeg har fundet ud af at
Menu -> Tilslutninger -> PC i AV3
28. december 2011 - 20:32 #1
... men sker der noget som helst på TVskærmen ?

Og HAR du tilsluttet et PC signal og aktiveret skærm #2 ? Via hvilket system ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede sra Nybegynder
28. december 2011 - 20:35 #2
Ja jeg har tilknyttet PC og aktiveret skærm 2. Jeg har gjort det her tusind gange på andre TV. Det er 100% noget på TVet, der mangler at blive sat op.

Jeg tror det er fordi jeg ikke kan finde ud af at vælge den rigtige kanal på fjernbetjeningen. Der er ikke nogen "AV" tast. Når jeg vælger "LIST" fremgår "AV" ikke??
Avatar billede AmpyxGlaber Nybegynder
02. januar 2012 - 23:28 #3
Tryk på stand-by knappen og hold den nede mens du trykker 'list'. Displayet viser herefter 'Add?'. Tryk 'Go' og brug piletasterne (op og ned) for at bladre gennem de forskellige tilvalgsmuligheder.  Tryk 'Go' igen når displayet viser 'AV'.

Så skulle den gerne fremgå først i din listmenu næste gang du trykker den frem.