Avatar billede lizielita Nybegynder
28. december 2011 - 14:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Batteri problem???

Hej,
Min PC slukkede selv flere gange og til sidste ville den ikke tænde, troede det var batteriet, men ikonen vidste fuld opladning og den var tilsluttet til en stick kontakt. Jeg fik skiftet opladeren og nu virker den, bare at den ikke viser på ikonen den rigtige strømmen % tilbage. Den viser f.eks. 78% efter den har været slukket hele nattetn uden at være tilsluttet til strømmen, og jeg regner med at den passer, men den PC slukker sig selv efter meget kort tid uden opladeren. Når jeg tilslutter den igen, viser ikonen for batteriet 78%. Så er det batteri og ikonen der ikke virker???
Pfh. tak.
Med venlig hilsen,
Lizielita
Avatar billede wappa Nybegynder
28. december 2011 - 15:34 #1
det er batteriet som er stået af, investere i et nyt.
Men inden prøv at smide batteriet i fryser et døgn nogle gange kan du få den til at køre igen, men regn med at det er kun varig det virker
Avatar billede lizielita Nybegynder
28. december 2011 - 15:49 #2
Tak for dit svar Wapa,
Men hvorfor er det strømmen opladnings visning ikke rigtig?
Og hvorfor virker min PC med den nye oplade og ikke med den gamle?
Jeg tør ikke investere i en ny batteri, fordi hvis det er min PC der har nogen fejl, er det spildt af penge.
Har haft probl. med min PC før, hvor den slukkede sig også og den var under garanti, så de skiftede flere componenter og PC'en virkede igen. Den gang kunne jeg har troet at det var batteriet, men det var det ikke.
Avatar billede lizielita Nybegynder
11. april 2012 - 12:39 #3
ok, har ikke fået nogen svar, mærkeligt.