Avatar billede Novice-1 Forsker
27. december 2011 - 18:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Messenger -på dansk!! -som før

hej
    jeg kunne ikke logge ind på messenger i dag og valgte -først at installerer oveni, -og bagefter fjerne programmet  helt med revo uinstaller, eftersom programmet så  begyndte at tale engelsk
-hvilket det stadig gør
og det forstår jeg lige så "godt" som grønlandsk og kinesisk.

Hvordan får jeg mit danske messenger tilbage, så jeg kan indstille
programmet helt præcis?
Kan jeg eventuelt vælge  en ældre udgave uden det påvirker  den generelle  sikkerhed

Det er alene messenger at jeg har brug for og ikke spor andet
((senere måske outlook/ mailprogram, hvis det er en del af de tilvalg som man foretage? -nåede jeg ikke at se i farten.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2011 - 18:43 #1
I XP er messinger en det af de Windows komponeneter man kan tilvælge/fravælge.
Har du tjekket her?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. december 2011 - 18:52 #2
systemgendannelse - gå tilbage til fx for 2 dage siden.
Derefter hent kun opdateringer på dansk fra dansk-sprogede sider - microsoft har ofte, at men via en lille drop-ned boks kan vælge sprog - det er vigtigt at vælge korrekt FØR download.
Avatar billede Novice-1 Forsker
27. december 2011 - 19:52 #3
claes57    det virkede med systemgendannelse!  -havde jeg slet
          ikke tænkt over, tak!!!!

så hvis du lige smider et "svar" for at få point
Avatar billede claes57 Ekspert
27. december 2011 - 20:40 #4
ok - og godt nytår...