Avatar billede b4de4nd Nybegynder
25. december 2011 - 22:46 Der er 1 løsning

Joomla Menu Modul Hjælp

Hej Alle

Har et problem på en side jeg er ved at lave.

Jeg bruger joomla 1.7 og har installeret Simple Gallery og Mega Menu.

Jeg har en menu som laver fin dropdown når jeg har musen over den, men når jeg har klikket på en af undermenuerne kan menuen ikke længere vise dropdown listen og man kan kun komme videre ved at klikke på nogle af de andre menupunkter som ikke indeholder undermenuer.

Menuen er opbygget sådan her

Home
Galleri -> Abstract
        -> Natur
        -> Fine Art
Kontakt

Natur er ikke online, og de 2 andre er kun demo billeder lagt ind for at kontrollere at det virker som det skal :)

Men når man klikke på abstract loader den fint artiklen hvor jeg kalder {gallery}abstract{/gallery} og viser billederne som den skal. Men top menuen (Mega Menu) kan nu ikke vise dropdown.

Nogen som har et bud på hvad det kan være ?

Siden er www.lasseflæng.dk
Avatar billede b4de4nd Nybegynder
26. december 2011 - 23:43 #1
Ligemeget...

Fandt selv løsningen.

Det var simple image gallery der lavede en fejl.

Skiftede til SIGE (simple image gallery extended) og fejlen forsvandt :)