Avatar billede friiser Nybegynder
25. december 2011 - 13:22 Der er 9 kommentarer

Unlock af Nokia 6131 - HJÆLP!

Hej Eksperter,

Jeg har lige overtaget en gammel Nokia 6131 der er låst til Telia - er der nogen der evt. kan hjælpe med en kode eller fortælle hvordan man selv kan låse den op?

Håber at i allerede kan hjælpe i dag :)

På forhånd tak og glædelig jul....

Martin...
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2011 - 13:33 #1
Tror faktisk det strider mod reglerne at hjælpe med dette.
Men med en simpel søgning på engelsk er du måske godt hjulpet.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2011 - 13:35 #2
Du kender navnet på din telefon og du skal bruge en oplåsnings kode, så det kan vel ikke være så svært.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. december 2011 - 15:06 #3
Prøv om du kan fjerne simlås via denne side: http://www.fluii.dk/?side=unlock
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. december 2011 - 15:06 #4
#1 Det er fuldt lovligt :)
Avatar billede friiser Nybegynder
25. december 2011 - 15:47 #5
Hej John,

Tak for dit svar - har faktisk været på siden og har heller ikke noget imod at skulle betale men tænkte om der alligevel ikke var et stykke software der kan gøre dette gratis - er der andre der kan hjælpe med dette?
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2011 - 16:50 #6
Jeg vil tro du kan få koden uden det koster noget, hvis du kontakter Telia og oplyser IMEI nummeret på den.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2011 - 17:04 #7
Avatar billede friiser Nybegynder
08. august 2012 - 16:39 #8
Vil gerne lukke spørgsmålet - point til den første der ligger et svar
Avatar billede neontetra Nybegynder
06. maj 2014 - 09:26 #9
Hi. Sampeyan bisa mbukak kunci jaringan Telia dikunci Nokia 6131 luwih aman lan luwih gampang nggunakake kode kunci. Sampeyan bisa njaluk kode kunci kanggo Nokia 6131 saka http://www.classicunlocking.com/nokia-6131/rs17wp9/ ing terjangkau biaya. Sawise sampeyan wis nampa kode kunci, sampeyan bisa bukak http://www.mobileunlockguide.com/nokia-6131 kanggo njaluk Bauwarna mbukak kunci pandhuan. Good luck.