Avatar billede cytox Nybegynder
25. december 2011 - 12:00 Der er 4 kommentarer

Hjælp til Western Digital RMA

Hej Eksperter,

Jeg skal have sendt en defekt harddisk tilbage til WD

Jeg har har derfor prøvet at læse igennem deres RMA guide.

Men jeg syntes at der er meget forvirrende og de gør det meget klart at hvis forsendelsen 'fejler' det mindste så afviser de pakken når den kommer.

Jeg vil helst ikke lave nogen fejl så er der ikke nogen der lige kan afklare hvordan det foregår?

PS: Jeg har styr på forsendelses emballagen til disken.

Mvh.
Avatar billede giweo Juniormester
25. december 2011 - 12:29 #1
Har du købt den direkte af WD siden du skal sende retur til dem ?
Avatar billede cytox Nybegynder
25. december 2011 - 12:33 #2
Den er købt ved getmore som jo ikke findes mere, og jeg har læst mig til at WD alligevel selv foretrækker at håndtere RAM'er direkte med kunden for at spare tid og ressourcer.

Mvh.
Avatar billede giweo Juniormester
25. december 2011 - 12:40 #3
Nu kan jeg ikke så meget uden at have et serienummer, men der ser da ud til at du "bare" skal denne guide igennem.

http://websupport.wdc.com/warranty/rmainfo.asp?custtype=end&lang=en
Avatar billede cytox Nybegynder
10. januar 2012 - 20:45 #4
Der er væsentlig flere sider, men du har ret i at man skal bruge et serie nummer for at kunne se dem.

Men er der virkelig ikke nogen dér ude som HAR lavet en RMA hos WD?

Nogen som med sikkerhed kan sige hvordan det foregår?