Excel - tilføj Microsoft Word 12.0 Object Library
Jeg har for nogle år siden lavet et regneark i Excel som ved brug af VBA danner et Word dokument med data fra regnearket.Excelfilen er oprindelig lavet i Excel 2003. Senere gik vi over til Excel 2010, og jeg gemte i den forbindelse excel filen som 2010 version med .xlsm endelsen. Det fungerede stadig fint.
Men nu har jeg fået nyt arbejde hvor i bruger Excel 2007, og nu får jeg en .dll fejl når man åbner filen.
I Tools/References kan jeg se at følgende automatisk bliver rettet fra 14.0 til 12.0 på computeren med Office 2007:
Microsoft Excel 12.0 Object Library
Microsoft Office 12.0 Obejct Library.
Men Microsft Word 14.0 Obejct Library ændres ikke til 12.0 og der står så MISSING ved denne.
På 2007 computeren kan jeg ikke blot fjerne hakket ved Word 14.0. Det vil ikke forsvinde. Jeg har derfor forsøgt at åbne filen på en computer med Office 2010, fjerne referencen til Word 14.0 og gemt filen som Excel 97-2003 format.
Derefter åbner jeg så filen på Office 2007 computeren, og forsøger så at tilføje Microsoft Word 12.0 Object Library, men får en fejlbesked når jeg forsøger at tilføje "Can't perform requested operation"
Er der nogen der har en idé om hvorfor jeg ikke kan tilføje objektet? Eller hvad jeg kan gøre for at løse problemet?