Avatar billede Slettet bruger
23. december 2011 - 10:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kommentar/svar

Hvorfor ikke bare fjerne muligheden for kommentar og give point til dem der har hjulpet. ?

Meget nemmere for nye brugere, og meget nemmere at få en bruger  til at afslutte, hvis en brugeren ikke har vendt tilbage til sine spørgsmål i en længere ?

Desuden er det jo et svar man giver, når bliver spurgt om noget
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. december 2011 - 10:45 #1
Hvad mener du?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. december 2011 - 10:57 #2
#1 at man ikke skal vælge mellem svar/kommentar når man skriver. Alle kommentarer burde kunne accepteres.
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. december 2011 - 11:04 #3
#2
Jeg forstår udemærket hvad der menes ;o) Det var bare for at pointere at alt ikke er et svar, f ex mit indlæg her og der ;o)
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2011 - 11:34 #4
michael_stim  -- Tak fordi du gav mig et svar på mit spørgsmål.

Måske knudret formuleret.Jeg prøver igen.

Lad det bare være som det er nu,

Men  giv også mulighed for at bruge en kommentar som et svar.

Den lille firkant hvor du accepterer svar kunne også sættes ved kommentarer,

Eller helt slette muligheden for at lægge en kommentar.

Tror begge dele ville gøre det nemmere
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2011 - 12:44 #5
Enig med John.
Væk med både skriv et svar og skriv en kommentar nedenunder sidste indlæg.
Vælg at gå direkte ned i "skriv et indlæg" boksen.
Alle indlæg som spørger får ind, er der en mulighed for at tjekke af til point. Er der flere der tjekkes af, kommer en boks til syne hvor spørger kan tildele de point ud som er tilrådighed. Enten ved ren deling, eller point i forskellig størrelse.
Så havde vi været fri for unødige indlæg om at lade være med at lægge svar. En anden ting der ville være godt er at der skulle være en form for tvungen beskrivelse af hvilket system man arbejder i der hvor det har betydning. Vi bruger alt for mange indlæg på kun at trække oplysninger ud af folk.
PS! Pointgivning kan selvfølgelig kun foregå når spørger er logget på. Ellers kommer disse tjekmuligheder ikke til syne.
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2011 - 13:11 #6
For mig også helt fint med:  Væk med svar
Jo mere enkelt jo bedre :-)
Avatar billede chalde Seniormester
23. december 2011 - 13:16 #7
Evt. erstat point med en plus-funktion som alle kan gøre brug af.
Ofte hjælper tråde mere end opretter alene, og på den måde kan andre tilkendegive at de også har kunne bruge input fra folk.
Samtidig kan alle de der er så glade for point istedet samle på plusser.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2011 - 21:02 #8
Er  bange for at dette lidt skøre svar kommentar-system aldrig bliver ændret

michael_stim:

Jeg forstod godt din lille flabethed i #1 og syntes den var ganske god.
Derfor får du alle disse point :-)