Avatar billede cellebelle Nybegynder
22. december 2011 - 13:38 Der er 6 kommentarer

Netværkskort virker ikke

Hej!:)

På min anden computer som er en stationær virker netværkskortet ikke. Det er efter jeg lånte et tdc mobilt bredbånds usb fordi jeg ikke havde fået mit internet endnu. Så lige pludselig siger den at den ikke kan findes.

Jeg ved ikke helt hva jeg kan gøre:s

På forhånd tak!=)
Avatar billede cellebelle Nybegynder
22. december 2011 - 13:43 #1
Netværkskortet kan ikke findes^^
22. december 2011 - 16:35 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede cellebelle Nybegynder
22. december 2011 - 17:10 #3
ah vidste jeg ikke! Det er windows xp!=)
22. december 2011 - 17:27 #4
...Så lige pludselig siger den at den ikke kan findes... - Hvad 'siger' det ???
Avatar billede cellebelle Nybegynder
22. december 2011 - 17:41 #5
Efter at have vi ikke brugte den mere og gik over til kabel fordi vi havde fået det nye internet.  Så gjorde den absolut ingenting da jeg satte kablet. Hvis vi gik ind i netværkssteder den der ligger på skrivebordet var der ingenting og hvis man klikker på egenskaber derinde er der hele ingenting. det er som  om computeren slet ikke kan opfatte at der er et netværkskort. Netværkskortet er onboard på båndkortet
Avatar billede cellebelle Nybegynder
22. december 2011 - 17:43 #6
efter det har*