Avatar billede lborkdk Nybegynder
22. december 2011 - 13:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Billed som knap.

Hej eksperten.dk :)

Jeg har rodet lidt med at lave layout om på en knap og skiftet billed hved jelp af onmouseover funktionen :)
Men der kommer bare en griv hvid kant rundt om billedet :(

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med at få det til at se godt ud?
Søger en måde at lægge billeder oven på knapper og med onmouseover funktion, helst i css tak :)
Avatar billede Bdev Nybegynder
22. december 2011 - 13:19 #1
Har du prøvet sådan:

<input type="image" name="minSubmitKnap" src="xxx.gif" width="xxx" height="xxx">

Du er velkommen til mig på http://www.nolas.dk/webudvikling hvis du har nogen spørgsmål.
Avatar billede olebole Juniormester
22. december 2011 - 15:57 #2
<ole>

Lad os hellere finde ud af, hvad det er, du gør galt. Prøv at lægge et eksempel på, hvad det er, du ikke kan få til at fungere ... aå skal det nok komme til at funke  *o)

/mvh
</bole>