Avatar billede it-noerden Nybegynder
22. december 2011 - 09:12 Der er 5 kommentarer

Steelseries siberia V2 headset virker ikke?

Hej jeg har for et par måneder siden købt et steelseries siberia v2 headset og dengang virkede det fint men nu når jeg prøver at bruge mikrofonen kan dem jeg taler med kun høre en skrattende lyd som et fjernsyn med 'sne' på skærmen. Hvordan kan jeg få den til at virke ordentligt igen? jeg har lige opdateret mit lydkort og kan ikke rigtig finde på andre måder at fikse det på...
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. december 2011 - 10:14 #1
Det er vel mikrofonen som den er gal med i dit headset. Tjek din kvittering, er det under 2 år gammelt så sendt det ind til Steelseries/Icemat eller hvad de nu hedder, eller henvend dig der hvor du har købt det og opret en RMA.
Avatar billede Cypern Nybegynder
22. december 2011 - 11:04 #2
Hvis lyden er meget knitren primært når du bevæger dig med headsætte på hovedet, så er det fordi kablet er knækket og det dækker garantien desværre ikke.
Prøv at tilslutte det headsæt til en anden computer og se om det også knitrer der...du kunne optage noget lyd fra mikrofonen og afspille det for at høre hvordan og hvornår fejlen optræder.
Avatar billede it-noerden Nybegynder
22. december 2011 - 11:15 #3
Jeg tror ikke det er mikrofonen fordi at min anden mikrofon virker heller ikke og da jeg opdaterede lydkortet ændrede den lyden fra en summen til den anden...
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
24. december 2011 - 10:00 #4
#3 Måske er det lydkortet den er gal med så, kører du via. onboard, eller seperat lydkort?
Avatar billede it-noerden Nybegynder
03. januar 2012 - 21:54 #5
Det er onboard jeg har... Det er på min bærbare