Avatar billede LarsLj Novice
21. december 2011 - 10:34 Der er 3 kommentarer

Outlook: Kalendre i Opgavepanelet

Hej. Jeg har en Outlook 2007, som viser den "personlige" kalender øverst i Opgavepanelet.

Er det muligt at se flere kalendre i opgavepanelet? Sådan så jeg samtidig kan se mails og flere kalendre? Outlook har flere kalendre tilknyttet, og jeg vil gerne enten kunne skifte kalenderen eller kunne se alle kalendre sammen med mine mails.

På forhånd tak for hjælpen
Venlig hilsen
Lars
Avatar billede madseman Nybegynder
06. marts 2012 - 16:45 #1
Kan se denne tråd er af ældre dato, men der er ingen svar.

Fandt du mon ud af det Lars?

Jeg har nøjagtigt samme spørgsmål, dog bare til Outlook 2010?
Men burde være det samme.
Avatar billede LarsLj Novice
06. marts 2012 - 20:24 #2
Hej Madseman
Jeg fandt noget, der ligner en løsning i 2007. Men løsningen ligger vistnok helt ude i installationen af programmet, dvs. uden for almindelig opsætning.

Jeg mener, at det er anderledes i 2010, hvor man måske godt kan vise forskellige kalendre.

Men jeg er ikke sikker, det ligger langt tilbage.

vh
Lars
Avatar billede madseman Nybegynder
06. marts 2012 - 21:24 #3
Hej Lars,

Jeg har selv 2010 men kan ikke få den til at vise andre kalendere.
Har prøvet at søge på det og været i diverse indstillinger, men lige meget har det hjulpet.
Kan simpelhen ikke få den til at vise min ekstra oprettede kalender som iCloud/Iphone har oprettet og vises som en anden kalender end den oprindelige.

Med venlig hilsen
Mads