Avatar billede Millo2006 Nybegynder
19. december 2011 - 12:02 Der er 6 kommentarer

2 Skærme

Hej Eksperten

Jeg har været så heldig at vinde en skærm hos SharkGaming, men jeg har en forholdsvis god skærm i forvejen, men jeg ville høre om der er nogen der ved om det kan lade sig gøre at have 2 skærme samtidig til en computer hvor skærmene ikke viser det samme? eksempelvis en med et spil på, og en anden der f.eks. er i en internet browser eller på skrivebordet? og Hvordan man gør det.

På forhånd tak

Emil
Avatar billede audiotribe Nybegynder
19. december 2011 - 12:12 #1
Det kræver at du har to skærmudgange på dit grafik kort!
Avatar billede KHHP Juniormester
19. december 2011 - 12:16 #2
Hvis du så har de to udgange, skal du bede computeren om at benytte udvidet skrivebord. Dette gør det i skærmindstillinger i WIndows. Hvis du har Windows 7 kan du blot bruge windowstast+P og så kommer der en menu, hvor du så vælger udvidet skrivebord.
Avatar billede poko2 Nybegynder
19. december 2011 - 12:30 #3
Hvis du kører vindows 7 ? er det nok udvid.
http://gratisupload.dk/vis_billede/670641/
Avatar billede kimwright Nybegynder
19. december 2011 - 13:39 #4
ellers kan du smide et splitterkabel på :) så kan du køre 2 skærme på 1 indgang Fx: http://www.av-cables.dk/billede_kabler/dvi_kabel/dvi_adapter_kabel/dvid_han_til_2_x_dvid_hun_guldbelagt_762_da.html
Avatar billede poko2 Nybegynder
19. december 2011 - 13:50 #5
#4

hvor skærmene ikke viser det samme?
Avatar billede kimwright Nybegynder
19. december 2011 - 19:03 #6
alt efter grafikkort - men burde ikke være problem - på mit gamle Geforce 8600 kunne jeg køre udvidet skrivebord med en splitter på :)