Avatar billede MartinBT Nybegynder
18. december 2011 - 16:57 Der er 3 kommentarer

Ipod Classic - 1439 gendannelses fejl

Hej!

Jeg har fået et problem med min Ipod Classic 80 GB. Da jeg for nogle uger siden skulle ligge musik ind på ipod'en, kunne det ikke lade sig gøre.
Nu prøver jeg at gendanne den, men får følgende meddelelse: 'Ipod kunne ikke gendannes. Der opstod en ukendt fejl (1439)

Jeg har prøvet alle de forskellige løsningsmodeller som Apple foreslår i følgende link: http://support.apple.com/ (...)

Så, nu ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal stille op.

Håber I kan hjælpe.

Mvh Martin
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2011 - 19:07 #1
Har du også prøvet denne?
http://support.apple.com/kb/TS1372?viewlocale=da_DK

Ellers kan jeg se andre med samme fejlkode, har haft succes med at installere iTunes version 7.7.0 og gendanne fra den.
7.7.0 ligger her: www.oldapps.com/itunes.php?old_itunes=32
Avatar billede MartinBT Nybegynder
22. december 2011 - 23:40 #2
Hej. Tak for svaret

Jeg kan ikke installere den gamle version af Itunes på min stationære PC. Afinstallerer jeg min itunes, forsvinder min musik vel.

Jeg prøvede at slette itunes på min bærbare, og installere V. 7,7. Problemet er bare at man intet kan med sin ipod andet end at lade den op, når den tilsluttes itunes. Der sker ikke noget når man trykker på ipod ikonet ude i venstre side.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2011 - 20:43 #3
Jeg har ikke flere bud desværre...

www.macforum.dk/forum

Måske du har bedre held der?