Avatar billede rasmusnielsen95 Nybegynder
17. december 2011 - 23:08 Der er 3 kommentarer

Home bio forstærker

Hejsa.

Ved ik om der er nogle herinde der ved noget om hifi men prøver ! :)

Skal have en ny forstærker til min home bio har lige nu en harman kardon avr 5500 og har set på en Pioneer 7.1 Receiver VSX-921-K er den bedre og er den god nok ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. december 2011 - 23:39 #1
Eksperten er befolket af IT folk, så det er nok ikke helt det bedste sted at spørge...

Min 25 år gamle forstærker klarer jobbet ok her, så ....

Og så er kategorien jo forkert.
Når der står:
{div]Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Skriv dine forslag og gode idéer til Eksperten.dk her.[/div]
Når du bruger denne kategori, er det en hentydning til om du har valgt dden rette kategori... :)
Avatar billede milter Ekspert
18. december 2011 - 01:34 #2
Hvad er der galt med den gamle forstærker?

Og for at følge lidt op på indlæg #1, min Nakamichi IA1-fortærker fra 1994 kan stadig klare alt det, jeg forlanger af den :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. december 2011 - 09:08 #3
Ja det gamle udstyr er faktisk ikke så ringe.
Min gamle NAD 3140 fra 1981 den lever i bedste velgående. Dog er den ikke helt tilfreds med at jeg ikke bruger den så meget længere. Den knaser en smule lige i starten når den tændes, men det er sikkert lidt støv i potmetrene der gør det.
Jeg tror ikke du får den store forskel med mindre de watt mæssigt er forskellige. Harman Kardon er et kvalitets anderkendt mærke som Pioneer, så man er nødt til at lave en direkte sammenligning for at vurdere.