Avatar billede trickeren Nybegynder
17. december 2011 - 21:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adsense + Php

Hejsa :-)

jeg har et dokument der KUN består af PHP, men jeg vil gerne have en reklame derind, det er vidst javascript, hvis jeg har forstået, hvordan får jeg liiige det flettet sammen?
Det skal bare være i bunden så css betyder ikke så meget.

- Og selvfølgelig, undskyld hvis denne tråd har været oppe før!!

- Trickeren  :-)
Avatar billede larste Nybegynder
17. december 2011 - 21:53 #1
Du kan bare smide det ind i bunden af dit dokument, altså lige efter ?>

Eks.:
<?php

  echo 'Hallo';
?>
<script>
// Javascript
</script>

Eller hvis det der i en fil:

<script src="sti/til/javascript/fil"></script>
Avatar billede trickeren Nybegynder
17. december 2011 - 22:19 #2
Du skal have mange tak, havde ikke tænkt over den åbenlyse mulighed. du får nogle point herfra.:-D