Avatar billede eski0000 Nybegynder
17. december 2011 - 16:14 Der er 3 kommentarer

Irriterende problem med HP Photosmart C 5180

Vores HP Photosmart C 5180 giver konstante problemer.

Hver gang den bliver tændt, ændres indstillingen til "Printer offline". Og ønskede opgaver besvares med "Printer fejl". Efter en masse bøvl ender det sædvanligvis med, at vi får den ønskede udskrift.

Problemet kompliceres ved, at der i "Printere og enheder" figurerer en kopi af denne printer under navnet HP Photosmart C 5180(kopi 1). Hat ofte slette den, men der installeres blot en sådan ved næste start.
Hvad kan vi gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2011 - 17:03 #1
Har du forsøgt at fjerne printer installation helt og starte forfra?
Bruger du den på en bærbar, hvor du måske bruger forskellig usb port fra gang til gang?
Avatar billede komsam Juniormester
18. december 2011 - 22:11 #2
Havde det samme problem med C5380. Satte så kopi1 til standard udskriver kørte så med den. Efter et stykke tid sluttede jeg af med at afinstallere ALT fra HP for derefter at geninstallere. Det hjalp mig.
Avatar billede eski0000 Nybegynder
20. december 2011 - 09:38 #3
Tak for begge svar.
Jeg har prøvet med en total afinstallering, genstart og nyinstallering. Problemet er det samme. Det er ikke engang nok at sætte "kopi1" som standard, for det kunne jeg sagtens leve med. Næsten hver gang skal jeg ind rode i opsætningen.
Printeren er forbundet til en stationær PC, som via LAN-netværk formidler denne printer som dele-printer.