Avatar billede Nikolaj_Gylling Nybegynder
16. december 2011 - 13:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

timer virker ikke når app'en har været lukket android app

jeg er igang med at lave en timer app som tæller ned. den virker fint når man ikke har lukket app'en ned, men hvis jeg prøver at lukke app'en ned og åbner den igen virker den ikke.
Avatar billede kiksen1987 Novice
18. december 2011 - 20:54 #1
Det er jo slet ikke til at sige - Du skriver ikke noget kode eksempel så vi kan se om du har gjort noget forkert.

Du siger bare - DET VIRKER IKKE?!

ikke rigtig noget vi kan gøre noget ved :D
Avatar billede Nikolaj_Gylling Nybegynder
18. december 2011 - 22:59 #2
undskyld men jeg har også fået det til at virke. men jeg skal huske at skrive eksempel til næste gang jeg spørger om noget her på eksperten