Avatar billede thadoews Nybegynder
15. december 2011 - 22:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad er "Business Objects"?

Hej!

Her til aften har jeg fundet i min "Programmer(x86)"-mappe, en mappe, som hedder "Business Objects". Der ligger en mappe i som hedder "Common", deri ligger så endnu en mappe som hedder "2.8". Derefter er der en mappe som hedder "bin".
Så stien ser sådan ud:
C:\Progammer(x86)\Business Objects\Common\2.8\bin

I bin mappen ligger en masse .dll-filer, samt nogen mapper som indeholder css, html og javascript filer.

Ved en hurtig søgning på nettet:
http://forums.sdn.sap.com/thread.jspa?threadID=1938653
http://en.wikipedia.org/wiki/Business_Objects

Jeg fandt ud af at det er et firma, som udvikler programmer til store firmaer, men da jeg fandt den forumhjemmeside, kom jeg i tvivl om, hvad det egentlig er for et program.
Jeg har ikke kunnet finde ud af, hvad programmet faktisk gør eller, hvad det hører sammen med!
Er der nogen herinde, som har hørt/set/ved noget om "Business Objects 2.8"?

På forhånd tak, Simon!
Avatar billede thadoews Nybegynder
15. december 2011 - 22:06 #1
Jeg har Windows 7 Ultimate, samt den store Office pakke, begge 64bit.

Mine scanninger med Ccleaner, Avast, Hijackthis ect. har ikke givet noget...
Avatar billede thadoews Nybegynder
10. februar 2012 - 08:36 #2
Og jeg lukker...