Avatar billede Claue88 Nybegynder
14. december 2011 - 19:10 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Mus fucker hele brugerfladen!

Hej med jer :)

Jeg har lige fået min nye Logitech G700 mus ind af døren idag..

Der er ingen drivere eller noget med til den, så den installeres automatisk..
Meeeeen, jeg kan så ikke pege eller trykke på noget på proceslinjen eller i nogle åbne vinduer..
Eller nogen gange virker den i browseren, men så kan jeg f.eks. ikke minimere eller lukke vinduet ned..

Det samme gælder for min touchpad..
Jeg har en gang haft den til at køre perfekt, og det var da jeg fjernede touchpad driveren og genstartede.. Da jeg så lige ville se en film på computeren slukkede jeg for musen under bunden, og da jeg tændte den igen var det hele som før..
Nu hjælper det så ikke at fjerne driver til den ene eller den anden mus mere?

Hvad sker der lige???

Jeg fik min bærbar i fredags, som er en ACER Aspire 7750G

Er det musen som ikke kan køre på 64-bit?
14. december 2011 - 19:43 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Claue88 Nybegynder
14. december 2011 - 19:54 #2
ACER aspire 7750G fåes med Windows 7 Home premium 64-bit ;)
Avatar billede milter Ekspert
14. december 2011 - 20:22 #3
#0.

Logitech G700 mus uden drivere?

Det lyder underligt!
Avatar billede Claue88 Nybegynder
14. december 2011 - 20:40 #4
Windows installere selv driveren..

Det jeg mente var at der er ikke en cd med musen hvor der er en driver på :)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. december 2011 - 20:45 #5
Avatar billede Claue88 Nybegynder
14. december 2011 - 20:52 #6
Koster det ikke penge? :P
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2011 - 21:00 #7
Driver navigator er et program der scanner hele din pc, og opdaterer drivere.
Men tjek lige versionsnummeret inden du siger ja til at opdatere, for nogen gange er det en ældre driver man får ind.

Hent specifikt MX700 setpoint driver her: http://www.logitech.com/da-dk/428/7244?softwareid=671&osid=1&section=downloads
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2011 - 22:01 #8
Og driver navigator koster penge.

Slimdrivers er gratis.
Avatar billede Claue88 Nybegynder
14. december 2011 - 22:21 #9
Okay :)

Men i mener altså også at det er et driver problem et eller andet sted? :)

Jeg prøver lige slimdrivers :)
Har brugt det før, kunne bare ikke lige komme i tanke om navnet ;)

Lige en ting mere som virker underligt, som er noget helt andet :)
Når jeg ser film hakker filmen indimellem, og forstår det ikke lige, det er en i7 2,2Ghz processor, 12Gb ram og et radeon 6850m grafikkort der sidder i... Og VLC som afspiller forresten :) Plus mounted iso fil..

Nogen ideer? :)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. december 2011 - 22:48 #10
Okay, jeg vidste ikke Driver Navigator koster penge, der står Download Driver Navigator gratis her på denne side:
http://www.drivernavigator.dk/info.html

Men jeg undskylder jeg lod mig narre.  :-)
Avatar billede milter Ekspert
14. december 2011 - 23:10 #11
#0.

Jeg bruger måske lidt gammeldags metoder, men jeg stoler ikke 100% på hverken Win7's automatiske søgninger på drivere eller andre programmers søgemetoder. Jeg bruger altid den seneste driver til enhver form for hardware fra fabrikantens egne sider, hvis der ikke følger nogen driver med i pakken.

Din beskrivelse af andre problemer tyder på, at du ikke har et system, som kører særligt godt.

Har du altid ladet Windows selv søge efter drivere til alle dele af din computer?
Avatar billede Claue88 Nybegynder
15. december 2011 - 08:42 #12
Kan rigtig godt lide din tanke gang mitter :)

Nu har jeg lige fået startet computeren op igen, og der var da intet galt... Umiddelbart! :)

Nu er det som om at højre piltast bliver holdt nede konstant.. Og det kan altså godt drille en noget så kraftigt, skal jeg hilse at sige :)

Kan det efterhånden ikke være musen den er galt med, altså hardware mæssigt? :/
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2011 - 12:10 #13
Har du prøvet at hente driveren fra Logitech, som jeg skrev i #7?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2011 - 12:11 #14
Og har du fjernet de gamle drivere fra den gamle mus, før du satte den nye til?
Avatar billede Claue88 Nybegynder
15. december 2011 - 19:22 #15
Hej John :)

Ja, de ting havde jeg prøvet..
Har idag været forbi og få den byttet..
Og nu virker den nye helt perfekt :D

Så meget for ingenting :/

Men mange tak for hjælpen allesammen :)

De spurgte forresten hvornår jeg havde købt den..
Jeg svarede at jeg modtog den igår, og han kiggede mærkeligt på mig.. Den var nemlig fyldt med ridser under bunden, og det syntes han var lidt underligt, hvis den ikke var ældre..

Så det har da garanteret været en gammel mus de har sendt, de fjolser :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2011 - 20:13 #16
Ja lyder lidt som om du har fået en RMA vare :)
Avatar billede Claue88 Nybegynder
07. januar 2012 - 20:58 #17
Forresten, er der nogen der vil aflægge svar? :)
Avatar billede milter Ekspert
07. januar 2012 - 21:50 #18
Nej tak :-)
Avatar billede Claue88 Nybegynder
11. januar 2012 - 20:12 #19
Jeg lukker tråden her og tager pointene tilbage eksperter, da der ikke er nogen som har budt ind med et svar :)

Men jeg er virkelig glad for at i står til rådighed og kommer med alverdens gode bud :)