Avatar billede rasmusw Nybegynder
13. december 2011 - 17:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

1U Rack server med 2 PCI Express slots

Hej,
jeg leder efter en 1U rackserver som kan håndtere to (2) PCI Express kort i fuld bredde.
Andre hardware specs er ikke vigtige, den skal dog kunne køre Windows.

Er der nogen der kender en sådan?

Mvh Rasmus
Avatar billede m_soender Nybegynder
14. december 2011 - 18:05 #1
Måske den her kan klare dit behov http://www.supermicro.nl/products/system/1U/6016/SYS-6016GT-TF.cfm?GPU=X

Ellers prøv at kig lidt rundt mellem deres forskellige servere, de har en del at vælge imellem, men den her var lige den første som jeg faldt over der kunne bruges.

/
Martin
Avatar billede rasmusw Nybegynder
16. december 2011 - 09:36 #2
Ja, det er en mulighed. Jeg har kigget på dem uden at finde det perfekte, hvis du kender en af deres (mange) modeller som lever op til kravene om to PCIe slots, så skriv gerne link til den.
Pt tror jeg det ender med en Asus (http://www.asus.com/Server_Workstation/Servers/RS300E6PS2).
Avatar billede rasmusw Nybegynder
16. december 2011 - 09:45 #3
Ja, nu kan jeg jo se at dit link var direkte til den 6016XT jeg også selv havde fundet. Den er lidt overkill til formålet, men med den kan vi måske nøjes med at købe halvt så mange som jeg havde regnet med.
Avatar billede rasmusw Nybegynder
11. april 2012 - 09:01 #4
Jeg endte med at købe Asus RS300E6 PS2.