Avatar billede aprilia_rider Nybegynder
13. december 2011 - 16:33 Der er 2 kommentarer

Internet exploer vil ingen ting der står noam hjælp søges

Mine forældres pc driller meget med internet explorer. De kan ingen ting ikke engang åbne en nye fane eller højere klikke på ting feks billede. Når man vil ind i internetegenskaber for man ikke lov. Der står noam i det faneblad man klikker på.. Nogle som har prøvet dette før eller ved hvordan det skal løses???

Et billede af denne noam

http://bilgalleri.dk/uploads_alb_large_wm/1721702_l.jpg

Håber i ved noget..

Lasse
13. december 2011 - 16:44 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser version ?

...
13. december 2011 - 16:45 #2
"Glem" alt om denne [naom] (hvad det er end er ?) - hvis du start [Internettet] ganske almindeligt ? Hvad så ???

Er det sket 'pludseligt' ?