Avatar billede loonie Nybegynder
13. december 2011 - 11:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne gammelt Quarkxpress dok pga manglende Pasteboard xtension

Hej!

Jeg har fået opgave fra arbejdsgiver, som går ud på at hente tekst fra gamle Quarkxpress filer. Når jeg forsøger at åbne dem i Quarkxpress 9.0 på PC siger den, at "Pateboard xtension" is missing. Derefter gør den ikke mere, dvs. den åbner ikke filen.

Hvis jeg åbner filen i andre programmer, fx wordpad eller lignende er det ubrugeligt pga. diverse kodetegn.

Jeg har søgt meget omkring for at finde en workaround, men uden held. Er det nogen som kan hjælpe?

Mvh.
Erik
Avatar billede computerlab Nybegynder
31. december 2011 - 00:21 #1
Du kan sende mig en fil, så kan jeg se hvad jeg kan gøre.

Mvh,
Brian
Avatar billede computerlab Nybegynder
18. marts 2012 - 16:51 #2
Erik, har du fået løst det?
Avatar billede loonie Nybegynder
18. marts 2012 - 20:32 #3
Hej!
Beklager det sene svar. Det endte med at jeg sendte en fil til producenten, som returnerede den med opdateret version af filen, så jeg kunne åbne den i QXP som jeg havde. Men jeg fik aldrig løst problemet. Nu har jeg ikke opgaven længere så spørgsmålet ikke er længere aktuelt! Tak for hjælpen alligevel :)
Avatar billede loonie Nybegynder
05. maj 2012 - 22:54 #4
Lukning af spørgsmål