Avatar billede xantor Nybegynder
05. august 2001 - 14:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Windows 2000 og Tv Out

Hej..

Jeg har lidt problemer med et Asus V7700 Geforce 2 GTS deluxe og dets tv out.

Jeg har fået sat det til tv\'et som man skal...

men jeg kan ikke se hvordan man aktiverer det.

Driver: 12.41 WHQL
Avatar billede maniacdog Nybegynder
05. august 2001 - 14:14 #1
Mig bekendt skal du bruge de drivere ASUS laver...Så vidt jeg kan se så er 12.41 en detonator?
Avatar billede xantor Nybegynder
05. august 2001 - 14:47 #2
Ja muligvis... men jeg er gamer... og Asus driverne er ikke de hurtigste på markedet... jeg tænkte bare at det burde kunne lade sig gøre at aktivere tv out uden Asus driverne...

og det er Detonator jeg mener ja!

og min TV chip hedder Chrontel 7007 :-)
hvis det skulle være interessant
Avatar billede maniacdog Nybegynder
05. august 2001 - 14:51 #3
Du kan mig bekendt kun benytte TV out hvis det er skrevet i driverne du bruger. Det er de ikke i Detonator driverne. Det betyder at hvis du vil benytte TV out så skal du ha installeret dine ASUS drivere.
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. august 2001 - 15:14 #4
Jeg har hørt at man kan downloade nogle drivere fra Asus, som er baseret på Detonator driverne. Jeg ved ikke om det giver mulighed for at bruge TV-out ... men hvis man kunne finde disse, så var det måske meget godt lige at prøve!
Avatar billede deadlock Nybegynder
05. august 2001 - 18:30 #5
hey there

Alle ASUS drivere til Geeforce er baseret på Detonator driverne, de skriver dem bare om til deres eget kort!

jeg har selv ASUS GF2 GTS og der virker TV out find med Detonator 12.90, så ved faktisk ikke hvad dit problem er.

Over and out Deadlock
Avatar billede nusser Nybegynder
11. august 2001 - 22:35 #6
Du kan bruge et program der hedder tvtool. Hvis Sender du mig din e-mail adresse, så kan jeg sende dig programmet.
Avatar billede deadlock Nybegynder
12. august 2001 - 01:30 #7
hey there

du må også gerne sende programmet til mig, har en kamerat der har lign. prob. bare i win98

mhpg@post.tele.dk

På forhånd tak

Over and out Deadlock
Avatar billede xantor Nybegynder
12. august 2001 - 02:09 #8
Jeg er ked af det forsinkede svar... men goulduck... du har ret... de detonator baserede BETA drivere på www.asus.com gjorde tricket... tak!
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. august 2001 - 02:53 #9
Skal jeg lave et svar?
Avatar billede xantor Nybegynder
12. august 2001 - 13:15 #10
Og til jer der foreslog TVTool og de andre værktøjer... de virkede ikke... desværre !
Avatar billede nusser Nybegynder
12. august 2001 - 21:25 #11
Prøve dette link og download den \"non-whql\" driver. Den har nemlig tv-out!
Avatar billede nusser Nybegynder
12. august 2001 - 21:26 #12