Avatar billede marantz Nybegynder
12. december 2011 - 15:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny mobil - iPhone 4S eller Galaxy Nexus

Hejsa,

Kan jeg få lidt hjælp.

Jeg har i dag en HTC Desire, som jeg har været meget glad for. Glad for de forskellige muligheder den giver, men den er ved at miste pusten, og skal derfor skiftes.

Hvad siger I. 4S eller Nexus??

Min kone har 4'eren, men jeg synes den er lidt "kedelig".

Hvad siger I???

På forhånd tak!
Lars
Avatar billede chalde Seniormester
12. december 2011 - 16:20 #1
Hvis du har været glad for Android og har gode erfaringer med det, så er det da oplagt at fortsætte i samme stil.
Men tag da et smut til en forhandler og prøv dem ad side om side.
Avatar billede marantz Nybegynder
10. maj 2012 - 08:47 #2
lukket