Avatar billede razz1000 Nybegynder
11. december 2011 - 20:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

AVG Internet Security 2012 Blokere min internet adgang efter installation?

Hej

Efter jeg har installeret AVG Internet Security 2012, så bliver min internet adgang blokere af min firewall.
Kan ikke logge på mit trådløse internet overhovedet.
Den eneste måde jeg kan komme på internettet på igen er ved at slette AVG Internet Security 2012 og så virket det trådløse og internettet igen.

Nogen der har nogle erfaringer med det. Noget man bare skal ændre i indstillingerne i programmet eller hvad?

På forhånd tak. Rasmus.
Avatar billede madklub Guru
11. december 2011 - 22:35 #1
Du har allerede selv fundet løsningen.
Avatar billede razz1000 Nybegynder
11. december 2011 - 22:43 #2
Hvad nu hvis man gerne vil bruge AVG Internet Security 2012.

Er der så ikke nogle indstillingene i AVG Internet Security 2012 firewall man kan ændre, så man kan bruge programmet samtidig med at man kan komme på internettet?
Avatar billede razz1000 Nybegynder
11. december 2011 - 23:26 #3
Jeg har Windows Vista 64 bit på min computer og har fået disse fejlmeddelse når jeg har installeret AVG Internet Security 2012:

1: Når jeg installere AVG Internet Security 2012 siger den at:
"Der kræves en digital signeret driver til windows"
Det er driveren til AVG Filter Driver, den siger den mangler til.

2: Inde i hovedmenuen i AVG Internet Security 2012, der står der bare under punktet firewall: fejl, hvor der normalt bare står aktiv hvis den virker.

3: Når jeg så prøver at logge på trådløse internet og prøver at diagnosticer problemet skrevet den:
"Kontoller at ip-bindingerne er korrekte.
Kontroller at "Internet Protocol Version 4 (TCP/IPx4)" og
"Internet Protocol Version 6 (TCP/IPx6)" er valgt i konfirgurationen fornetværkskortet "Trådløs netværksforbindelse"".

Synes ikke der umidbart er noget der ser forkert, men ved ikke med sikkerhed.

Men vil ikke umidbart tro det er noget med punkt 3 for når sletter AVG Internet Security 2012 igen, så virker det trådløse internet.

Nogen der har nogen ideer?
12. december 2011 - 06:51 #4
FRAKLIK "IP6" ...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede madklub Guru
12. december 2011 - 08:35 #5
Hvis AVG ikke engang har styr på deres drivere, hvordan kan de så have styr på virusbeskyttelse?
Jeg ville aldrig bruge et anti-virusprogram, der opfører sig sådan.
Brug Microsoft Security Essentials, MSE.
http://windows.microsoft.com/en-US/windows/products/security-essentials
Avatar billede razz1000 Nybegynder
08. juni 2012 - 17:06 #6
takker til alle dem der har hjulpet.