Avatar billede kris75 Mester
10. december 2011 - 12:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges i php/mysql

Kan du programmere i PHP, og vil du være med i et hamrende spændende projekt.

Den enkleste Idé er ofte den sværeset at udføre.
No Cure no pay, men til gengæld vil pay-back være af de helt store. Hvis du kan dit kram,er kreativt tænkende og og projekttet lykkedes kan du blive partner i projektet.
Kontakt og lad os høre hvad du kan og hvad vi kan tilbyde.
Avatar billede lars_ Nybegynder
10. december 2011 - 14:01 #1
Jeg kan godt skrive php, men det er lidt svært at sige om jeg vil være med i jeres projekt på disse sparsomme oplysninger! ;-)

Prøv at skriv lidt mere om projektet til lars@lfweb.dk

Mvh Lars
Avatar billede kris75 Mester
10. december 2011 - 14:09 #2
Det vil jeg meget gerne, men jeg skal høre lidt mere om hvor du bor og hvilke erfaringer du har indenfor php/mysql? Vi er fra Århus området.
Avatar billede lars_ Nybegynder
10. december 2011 - 14:58 #3
Jeg er fra Nykøbing Falster, og har nogle års erfaring i serveradministration, php og drupal udvilking. Jeg har blandt andet lavet www.guldborgsundmusikskole.dk
Avatar billede danco Nybegynder
16. december 2011 - 01:43 #4
Du skal være velkommen til at sende mig de nærmere specifikationer til projektet da det er svært at gennemskue om jeg er den rette til opgaven med disse sparsomme oplysninger.

Generelt har jeg indgående kendskab til PHP og brænder for at løse problematikker.

men kontakt mig , så tager vi den derfra.
Avatar billede kris75 Mester
24. april 2012 - 14:56 #5
Lukker. Vi har fundet en. Tak for jeres tid.