Avatar billede jimmythetulip Nybegynder
10. december 2011 - 09:33 Der er 5 kommentarer

spam one.com vs. surftown

Hej

Jeg har haft surftown.dk i mange år, men jeg synes prisen er blevet for høj og derfor vil jeg gerne skifte til one.com. Det eneste, der afholder mig for at skifte er at jeg er bekymret for at modtage flere spammails ved one.com end hos surftown.
Avatar billede jacsefrafaxe Nybegynder
10. december 2011 - 11:43 #1
Jeg ville ikke anbefale one.com De har det med at være utrolig langsomme. Vælg hellere noget andet

Go' weekend

Jacob Nielsen
Avatar billede kjeldsted Novice
10. december 2011 - 11:53 #2
Først, ang. spam filer hos one.com:
Jeg har en række mails registreret hos one.com. Det ene domæne er fanget i en spam-bot og jeg får ugentligt godt 20 spam mails (jeg vinder vist efterhånden godt €50.000 om ugen ;o)

For det andet kan jeg heller ikke længere anbefale one.com på nogle andre punkter. Den eneste fordel er prisen. Jeg er selv ved at skife alle mine egne domæner væk fra one.com da jeg er blevet rigtig træt af at de ikke har styr på deres server opsætning, og derudover er lidt for ofte nede i forhold til hvad jeg tillader på nogle af mine domæner.
Avatar billede TIversen Novice
10. december 2011 - 11:59 #3
Har også Surftown, og har også overvejet noget andet... ved dog ikke helt hvad...så følger luge med på denne tråd...

Men One.com har jeg prøvet, og det var ikke den store sucess... så dem holder jeg mig fra!
Avatar billede Graahede-DK Nybegynder
10. december 2011 - 15:18 #4
Kan helt klart anbefale meebox.net. De er billige, men har styr på tingende og har en kanon support.
Avatar billede mikaelch Novice
25. december 2011 - 19:28 #5
jeg kan også klart anbefale meebox.net de er billige med få sider per domæne , derved super hurtige sider til en billige pris