Avatar billede PeterSmith Nybegynder
07. december 2011 - 18:44 Der er 7 kommentarer

Meget computer for pengene

Hej, jeg har hørt at man for meget ud af pengene hvis man køber denne computer http://www.aldi.dk/aldi_fra_onsdag_den_07122011_48_54_577_5.html
er det sandt?
Avatar billede swiatecki Novice
07. december 2011 - 18:46 #1
Det er en ganske rimelig mængde pc til prisen ja.
Avatar billede Blueeyez Mester
07. december 2011 - 18:56 #2
Hvis man ser på helheden så får du en del.. men kigger vi i detaljer og ser på:

Webcam
harddisk
og rammene

På følgende område: Webcam er 1.3 MP, Harddisk er stor, men står intet om RPM af hvad jeg kan læse mig til.. eller hvor stor en cache den har, dernæst så er der rammene, står intet om det er CL7,8 el 9 og står heller ikke om det er 1066, 1333 el 1600 Mhz

Men det er så os lige de eneste ulemper jeg kan finde hvor jeg ville stille spørgsmålstegn ved..
Avatar billede PeterSmith Nybegynder
07. december 2011 - 18:59 #3
Kan du give mig et godt eksempel på en computer man for meget ud af prisen for? Og tak for svaret.
Avatar billede Blueeyez Mester
07. december 2011 - 19:03 #4
#3 Nej, for jeg anbefaler ikke maskiner hvor folk går efter prisen, enten vælger man kvalitet eller kvantitet.. Så sæt en pris og fortæl om det skal bruges til spil eller andet? (Spil er nok det jeg vil kalde mest krævende, men oftest os dyrest, men så får man os kræfter)
Avatar billede PeterSmith Nybegynder
07. december 2011 - 19:05 #5
5500. til spil og redigerings programmer
Avatar billede Blueeyez Mester
07. december 2011 - 19:16 #6
Hvis du søger en gamer bærbar skal du op i pris.. ellers skal du tage den du har fundet..

Definer: redigerings programmer?

billed, video eller andet?

Der er denne: http://www.sharkgaming.dk/msi-ge620dx-gaming-laptop.html

Men som du kan se så er dens specs lavere på nogle områder og en smule højre på andre.. men igen gamer bærbare koster og du skal i hvertfald op mellem 8 - 10.000 kr for en ordentlig gamer bærbar..

(Følgende jeg henviser til er os den billigste ved dem)
Avatar billede mikaelch Novice
08. december 2011 - 14:37 #7
du kan altid bruge edbpriser og tjekke hvilken forretning der køre et billigt tilbud lige nu
http://www.edbpriser.dk/Computer.aspx?cpath=1-1