Avatar billede anderslolk Nybegynder
06. december 2011 - 17:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Valg af Windows-mappe i VBA(Excel)

Jeg er ved at lave noget programmering med VBA i Excel.

Der ligger flere filer i den samme mappe, hvor den ene fil henter informationer fra de andre. Det hele virker fint bortset fra, at jeg skal angive hele stien til de filen som der hentes fra. Jeg skal bruge filerne på forskellige maskiner og kender derfor ikke hele stien.

Er det ikke muligt og angive, at den skal finde filen i den samme mappe som den åbne fil?

Pt. forsøger jeg at bruge denne:

Workbooks.Open Filename:="Call_Center_1.xlsm", ReadOnly:=True

Venlig hilsen
Anders
Avatar billede kabbak Professor
06. december 2011 - 17:23 #1
Workbooks.Open Filename:=ThisWorkbook.path &"\Call_Center_1.xlsm", ReadOnly:=True
Avatar billede anderslolk Nybegynder
06. december 2011 - 17:29 #2
Tak for det, hvis du skriver det som svar kan jeg give point :)
Avatar billede kabbak Professor
06. december 2011 - 17:32 #3
;-))