Avatar billede patrickcarlsen Nybegynder
06. december 2011 - 17:11 Der er 3 kommentarer

Web kendetegn

Hej.

Jeg søger et specielt billede eller noget lignende som kendetegner f.eks. logoer og hjemmesider. Det skal være på en forside, så lige så snart man kommer ind på siden skal man kunne se med det samme at det omhandler web-design.

På forhånd tak :)
Mvh. Patrick Carlsen
Avatar billede sleeper15 Nybegynder
06. december 2011 - 17:21 #1
hvis du nu lavede et screenshot af alle dine designs, smed dem ind i photoshop og satte dem lidt på skråkant så de ligner lidt kort der er bredt ud nærmest. og så bruger en fade effekt så de er helt tydelige fra venstre af og mod højre bliver en lille smule slørede.. nærmest som banner dog ikke at det ligner en reklame men som er en del af sidelayoutet i toppen.

måske, nu må du vel selv have haft et par ideer til hvordan du gerne vil have det til at se ud.
Avatar billede Himbear Nybegynder
06. december 2011 - 18:51 #2
Tja, den er lidt svært :-) Måske kan det hjælpe dig at søge på Google billeder for at få lidt inspiration. Du kan også prøve fotolia.com og andre billedsider.
Avatar billede sleeper15 Nybegynder
09. december 2011 - 06:48 #3
det er en af dem som aldrig svarer tilbage.. writers block.. han opretter nok et nyt navn næste gang til hans næste udfordring.