Avatar billede kristofferorum Nybegynder
06. december 2011 - 10:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PHP/XML/Facebook API programmør søges til kunst projekt...

ART PROJECT QUESTIONNAIRE

Secure CSS Style-able form questionnaire with data and images pulled from Facebook for an art project. This rest of the project will be programmed by others, should you accept this job you will only need to code the above part of the project - The rest will be done in house. The php-xml system will we wrapped in an Jquery/ CSS container featuring sound and animation. A custom OPENGL client will interpret the data an generate a personal video for each questionnaire - mixing the personal data from the questionnaire with statistics from OECD, linking global and personal events.

Fuld beskrivelse her:

https://docs.google.com/document/d/12gTrGRsgcleMeGeYoXnsdbM5ld1Gg_s8WA4ru54gno0/edit
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
06. december 2011 - 13:46 #1
Hi
  I am a software programmer . I have long experience working in PHP  ,Asp.net .
  I have gone through your project requirements and I can can work on this project .
  I have an IT company here in Kbh.
  Regards ,
You can reach me to 27306872.
Avatar billede kristofferorum Nybegynder
21. januar 2012 - 00:18 #2
lukket
Avatar billede kristofferorum Nybegynder
21. januar 2012 - 00:19 #3
lukket