Avatar billede only2me Nybegynder
06. december 2011 - 10:50 Der er 6 kommentarer

min script kan ikke vises i ie7

Jeg har en slide menu script, som jeg kan se på min egen pc, men andre kan ikke ser det. De har muligvis nyere version af explore.
Hvad og hvor kan jeg gøre noget for at scripten kan ses af alle.
Jeg forstår html, men stadig primitivt.
Tak.
Avatar billede olebole Juniormester
06. december 2011 - 15:17 #1
<ole>

Det er jo umuligt at svare på, når man ikke kan se din kode. Prøv at lægge et link til siden

/mvh
</bole>
Avatar billede MagnusJP Nybegynder
06. december 2011 - 17:09 #2
Enig med ole.
Det er jo lidt svært, når man ikke engang ved hvad du snakker om.

Men vil lige sige at der ofte skal en speciel kode til flere tags for at scripts, html og css virker i en outdated IE.
Avatar billede only2me Nybegynder
07. december 2011 - 10:55 #3
Tak og her et link: www.shimi.dk
Scripten er i den vandrette menu, det er ikke sikkert du kan se den.
Avatar billede olebole Juniormester
07. december 2011 - 16:44 #4
"Scripten er i den vandrette menu, det er ikke sikkert du kan se den." >> Hvad skal jeg kikke efter? Hvad mener du, dit script burde gøre?
Avatar billede only2me Nybegynder
09. december 2011 - 08:56 #5
Det en ramme om menu punktet, rammen har en orange border og en gul i baggrunden. Rammen skifter efter hvor man peger med musen i menuen.
Avatar billede olebole Juniormester
09. december 2011 - 18:16 #6
Ahaa ... du taler om dén vandrette menu! Det var jo ikke let at gætte, når scriptet ikke fungerer i Firefox, Opera, Chrome, Safari eller IE (nyere end version 6)  :D

Prøv at finde noget, der virker. Det script, du har, fungerer tydeligvis ikke