Avatar billede ccarsten Nybegynder
05. december 2011 - 21:44 Der er 2 kommentarer

Hvad skal jeg bruge til dette bundkort

Hejsa har intet forstand på hardware så der for må jeg ha lidt hjælp til det :)

Har denne bundkort som skal ha en bedre CPU og grafik kort

Den har en 2.0GHz CPU og en 64 mb grafik kort nu (mener jeg, kan ikke tjekke det da jeg ikke har computeren hos mig)

Forstår ikke helt hvad jeg skal kigge efter

det er dette bundkort http://www.asus.com/Motherboards/AMD_Socket_939/A8NE/

Ham der skal bruge computeren vil bruge den til at spille på så gerne noget "stort" men self ikke sygt dyrt..

Mange tak på forhånd
- Carsten
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2011 - 21:53 #1
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ccarsten Har du glemt dem? Du får jo mail om åbne spørgsmål, så det er faktisk umuligt...
(Kigger du på dem?)

Du skal være heldig hvis du kan finde en CPU til det bundkort. Socket 939 er en gammel svend!
Avatar billede RuneDams Juniormester
06. december 2011 - 22:42 #2
Hvis jeg var dig, ville jeg købe mig en helt ny computer. Deri får du både bundkort, grafikkort, cpu, ram, harddisk mm, og en okay stærk computer koster altså ikke helt så meget nu til dags.