Avatar billede KasperNiemann Nybegynder
05. december 2011 - 19:45 Der er 6 kommentarer

Søger php programmør til frivilligt arbejde.

Hej folkens.

Jeg søger en programmør som er villig til at arbejde frivilligt sammen med mig i et projekt jeg fortæller nærmere om, når den rigtige har henvendt sig.

Der vil selvfølgelig være mulighed for fritid, da det som sagt er frivilligt, er der ingen tvang til arbejde 24/7, det vil selvfølgelig være et super plus, hvis jeg får kontakt til en aktiv programmør.

Håber at høre fra nogen (:
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. december 2011 - 20:18 #1
Held og lykke med at finde en frivillig programmør til et ikke-nærmere projekt.

Tag et kig på den her liste og skim igennem for projekter der søger programmøre hvor der endnu ikke er nogen der har meldt sig, og der er endda veldefinerede opgaver i blandt:
http://www.eksperten.dk/spm/Job-opgaver/?show=all
Avatar billede KasperNiemann Nybegynder
05. december 2011 - 20:26 #2
Det er der selvfølgelig noget om (:
- Men tak for oplysningen.

Kunne ikke vide at det ikke var det rette sted at søge ;)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. december 2011 - 20:32 #3
Der skulle have stået ikke-nærmere defineret projekt.

Omkring placering af spørgsmål så har du helt ret i at Ekspertens forum kan være lidt svær at finde rundt i.
Avatar billede KasperNiemann Nybegynder
05. december 2011 - 21:18 #4
Har du evt et godt svar til, hvor jeg ellers kan søge efter ovenstående ?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. december 2011 - 21:24 #5
Har forståelse for at du gerne vil prøve at lade dit koncept forblive hemmeligt, men det gør desværre også at det er meget få der  føler det har relevans for dem.

2 tips jeg umiddelbart vil anbefale:
- Fortæl om grundprincipperne i din ide (noget nyt som ikke findes i forvejen?)
- Fortæl hvad du kan bidrage med, dine kompetencer og fortæl hvad du forventer at få ud af projektet - en god samarbejdspartner eller lign.?
Avatar billede kjeldsted Novice
07. december 2011 - 20:50 #6
Som heinzdmx pointere. Hvis ikke der er penge i skidtet gider de lange færrest at bruge tid på at skulle finde ud af hvad det drejer sig om. Du bliver nødt til at beskrive hvad man skal bruges til.
PHP, MySQL, og evt. andet (HTML, CSS, JavaScript, Ajax, Flash)?
Hvor meget tid skal der bruges på projektet. Er det tre eftermiddage eller snakker vi 5 timer om dagen i halvandet år?
Hvad går det kort sagt ud på?
Det er bestemt ikke nødvendigt med detaljer omkring hvad projektet går ud på. Men ovenstående spørgsmål ville være rare at kunne få svar på.