Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
02. december 2011 - 18:08 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

"Klik her for at begynde at dele på Google+"

Ja, så er vi på den igen. Nu skifter jeg snart startside, hvis google ikke seriøst tager sig sammen.

Denne besked kommer frem hele tiden, når man besøger google.com, hvordan fjernes dette?
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2011 - 18:27 #1
det fint nok at du spørger, men hvorfor er det så irreterende med det oppe i hjørnet. det går væk om et par dage af sig selv. Det er lige kommet på min computer i dag eller måske i går
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
02. december 2011 - 19:38 #2
#1 Fordi at Google skal vise det klassiske Google logo samt et søgefelt og ikke andet.
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2011 - 20:24 #3
Ja, den er også begyndt at irritere mig. Den kan sikkert blokeres på forskellig måde, men det ser ud til jeg kunne fjerne den med et plugin til firefox (Remove It Permanently).
Avatar billede Blueeyez Mester
02. december 2011 - 20:28 #4
hvorfor har du overhovedet en startside? Du har sikkert i forvejen google som standard søge maskine, så kan du skrive i url det du vil og så kommer google frem med det? O.o

Jeg har ingen start side, spild af tid at have når man kan søge via url boksen :D
Avatar billede chalde Seniormester
02. december 2011 - 22:14 #5
Flere forslag til det her: http://www.google.co.uk/support/forum/p/sites/thread?tid=551d9d86379d01ac&hl=en

#4 Jeg bruger igoogle. Glimrende altid at have adgang til sine nyheder, mail, kalender og andet godt når man åbner sin browser ;)
Tidsspilde er en subjektiv ting. For mig er overskuelighed og information tid, og det ville være spild af tid for mig at skulle åbne hhv. mail, kalender, feeds, vejrudsigt m.m hver for sig når jeg kan have det samlet.
Andre synes det er rart med en søgeboks som sin startside osv..
Avatar billede Blueeyez Mester
02. december 2011 - 22:30 #6
#5 Kommer jo os an på flere ting :) Jeg kan os godt li nyheder, men jeg har dem i bookmarks så efter 1 - 3 bogstaver så kender chrome stien :) (Bruger google chrome).. kan godt se fordel i det du har, men jeg går personligt efter blot og kunne starte min browser op på minimal tid og så hurtigt komme igang med og komme derhen på nettet hvor jeg vil hen på det tidspunkt :)
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2011 - 22:34 #7
Du kan søge ligeså hurtigt med google som startside. Tryk på home knappen eller alt-home, og så er der fokus i søgefeltet på deres side. Så ser ingen spildtid her.
Måske er jeg bare gammeldags, men jeg har ingen interesse i at få lavet en søgning hvis jeg taster forkert i url boksen. :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. december 2011 - 10:50 #8
Nu er det ikke os alle der bruger gmail, jeg gik væk fra gmail da det er for useriøst, for mange ligegyldige ting i options samt man bliver tvunget og bundet til en Google-konti med picasa billedelabums og den slags, og den slags vil jeg ikke have involveret i mit privatliv, og derfor blacklistede jeg Gmail, og har idag en udbyder som er 100% clean, forstået på den måde at man har én konti med meget enkle og få muligheder, og der er kun det som der skal være, og man bliver ikke tilkoblet yderligere konti. Nemt og simpelt skal det være, og derfor forlod jeg Gmail.

#4 Jeg bruger Google som startside da det er én af de få hjemmesider som der clean, forstået på den måde at der er kun de ting som man skal bruge, og ikke overflødige nyhedsfeeds,kontier,gadgets og alt den slags pjat som jeg ikke bruger.

Dog er det for mig og jeg kan læse mig frem til at det også er tilfældet med mange andre, er begyndt at blive irreterende når de hele tiden ændre logoet til alt muligt fjollet og samtidig popper der reklamer frem med Google+, det er jo individuelt om hvorvidt man gider tilmelde sig den slags tjenester, og jeg klare mig fint uden.

Men hvad blev løsningen? Hvordan fjernes denne besked: "Klik her for at begynde at dele på Google+" ?
Avatar billede Ksorens Novice
03. december 2011 - 10:57 #9
Har samme problem og er ligeså irriteret. Desværre ser det ikke ud til, at nogen endnu har løsningen på dette problem.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. december 2011 - 11:04 #10
Vi må vel bare vente pænt indtil at enten Google tager sig sammen eller en person kommer frem til løsningen.
Avatar billede chalde Seniormester
03. december 2011 - 11:33 #11
Kiggede i på #5?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. december 2011 - 13:13 #12
Ja men den er på engelsk så fattede den ik.
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2011 - 13:24 #13
du kan bare oversætte det til dansk?
Avatar billede Blueeyez Mester
03. december 2011 - 17:18 #14
#8 Hvad er det så du skal bruge? Ud over en lille søgefelt som faktisk er oppe i url?
Avatar billede mikaelch Novice
03. december 2011 - 17:58 #15
standard side hælper google.dk

slå personlig søgning fra kan måske også hjælpe
http://www.google.dk/history/optout?op=out&sig=CBUPwgVgu3-6748GFtjjIg&hl=da

Tilpasninger, der er baseret på søgeaktiviteter uden logon, er deaktiveret.

Aktiver tilpasninger, der er baseret på søgeaktivitet.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. december 2011 - 22:37 #16
Jeg har prøvet med "Tilpasninger, der er baseret på søgeaktiviteter uden logon, er deaktiveret." men det løser ikke problemet.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
06. december 2011 - 14:51 #17
Lukket.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
14. januar 2012 - 03:43 #18
Løsnng: Forsvandt af sig selv efter nogle dage.