Avatar billede bente_h Nybegynder
02. december 2011 - 10:32 Der er 8 kommentarer

Outlook / formindsket skriftstørrelse

Hej gode eksperter.

Jeg har trykket mig frem til et problem i Outlook, som jeg søger hjælp til at komme ud af :-)

Når jeg skal oprette eller besvare en mail fra indbakken, er skriftstørrelsen/ teksten mikroskopisk lille og selvfølgelig helt ulæselig.

I sendt post og hos modtageren er skriftstørrelsen helt som jeg har indstillet den til at være. Så det funker.

TAK for ethvert bud og hjælpen på forhånd - og go' weekend.

bh
bente
02. december 2011 - 11:04 #1
Hvilken version?
02. december 2011 - 11:19 #2
I Outlook 2010 har du en zoom-funktion i statuslinjen nederst i højre højre hjørne af Outlook-vinduet.
Hvis denne ikke står til 100% er det måske her problemet er.
Avatar billede bente_h Nybegynder
02. december 2011 - 11:25 #3
2007 :-)
02. december 2011 - 11:33 #4
Har du undersøgt om den nævnte mulighed også findes i 2007-versionen?
Avatar billede bente_h Nybegynder
02. december 2011 - 11:39 #5
hrm... Kan desværre ikke se nogen zoom funktion. Ej heller få den frem. Du kan måske et trylletrick for at få funktionen aktiveret? For det kunne godt være der problemet er. TAK :-)
Avatar billede E-Gon Nybegynder
02. december 2011 - 11:47 #6
Hej Bente

Prøv at holde CTRL nede og drej med hjulet på din mus

Egon
Avatar billede bente_h Nybegynder
02. december 2011 - 12:03 #7
Hej Egon.

Du er en helt :-) DET VIRKER og tusinde tak :-)

bh
bente
Avatar billede bente_h Nybegynder
02. december 2011 - 12:21 #8
TAK for jeres tid og hjælp. Jeg er oppe at køre igen :-)